Think Bigger

İlayda TİRYAKİ
2 min readMar 18, 2024

--

TÜBİTAK 1812 Yatırım Tabanlı Girişimcilik Programı

Think Bigger Farklabs’in yürüttüğü bir program. Siteye girerek inceleyebilirsiniz. https://www.thinkbigger.com.tr/

Bu yazımda programa kabul edildikten sonraki deneyimimden bahsedeceğim. Aslında TÜBİTAK programı için farklı bir kuruluşa daha başvuru yapmıştım ve oradan da kabul aldım fakat buraya katılmak istedim. Bu şekilde kuruluş seçebiliyorsunuz. Programı farklabs ile birlikte yürüten kurumlar var ve Türkiye’nin en iyi kurumları dersek yanlış olmaz. Ben daha önceden NEOHUB’dan mentorluk aldığım için benim için yeni olan bir çalışma olmadı fakat programda mentorlukler, eğitimler, danışmanlıklar.. ne ararsanız vardı.

TÜBİTAK başvuru süresini çok kısa tuttu ve iş planı yazmak için yaklaşık 1 haftalık bir süremiz oluyordu, bu yüzden ben birinci çağrıda iş planını göndererek başvuru yapmadım, ikinci çağrı döneminde göndermeyi ya da hiç göndermemeyi düşünüyorum. Göndermek istemememin ise kendimce nedenleri var.

Şimdi programda ki eğitimlerimizin detaylarından bahsedeceğim. Aşağıda yazdıklarım panel olarak katıldığımız eğitimler. Bunlar dışında 18 tane de eğitim modülümüz vardı.

Sunum Sanatı: Yaratıcı Pitch Deckler — Selçuk Koçhan /Mobiqu Co-Founder

Startup-Kurum İşbirliği — Erol Kaynak/ Comodif CEO

Alternatif Finansman KaynaklarıNurseli Ademoğlu / Farplas-Fark Labs

Proje Planı Oluşturma ve İş Planı Yazımı- Günseli Öneş/Fark Labs

Finans,Yatırım ve Değerleme — Behnan Ardıç/ Glocal FC Founder

Marka Yönetimi ve Strateji Burcu Kıstak/ Markamı Yönet

ThinkBigger Deneyim Paylaşımları

Dolu dolu geçen bir deneyimdi. TÜBİTAK’a projemi gönderir miyim göndermez miyim bilmiyorum fakat ikinci çağrıya tekrar başvurmayı düşünüyorum.

Sizlere de katılarak eğitimlerden, mentorluklerden, danışmanlıklardan ve networkten faydalanmanızı tavsiye ederim.

Gelecek blog yayınımda görüşmek üzere :)

--

--